Löytyykö kirjastoista suomen kielelle käännettyä versiota kirjasta Hypnerotomachia poliphili, kirja kirjoitettu ja julkaistu 1400-luvulla?

Kysytty

Löytyykö kirjastoista suomen kielelle käännettyä versiota kirjasta Hypnerotomachia poliphili, kirja kirjoitettu ja julkaistu 1400-luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallsibibliografiasta ei löydy suomennosta, joten sitä ei varmasti ole vielä suomennettu. Englanniksi kirja on kaukolainattavissa, teos on käännetty vuonna 1999 nimellä The Stife of Love in a dream.