Löytyykö kirjaa joka kertoo Jaakko Tolasta?

Kysytty

Löytyykö kirjaa joka kertoo Jaakko Tolasta? Kirjan nimi voisi olla Valoa tunnelin päässä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jaakko S. Tolasta ei ole julkaistu erillistä elämäkertateosta. Timo Talvitien toimittamassa teoksessa Aurinkoa pilvien lomasta : kärsimyksen monet kasvot (WSOY 1972) on Jaakko S. Tolan kirjoittama luku Lääkäri sairaalassa, elinikäisenä potilaana.

https://finna.fi/Record/lumme.830354#componentparts

Teosta ei ole kirjastoalueenne kokoelmissa, mutta voitte tilata sen kaukolainaan muualta Suomesta.