Löytyykö kirja: Rikas isä Köyhä isä. Robert Kiyosaki.

Kysytty

Hei! Löytyykö kirja: Rikas isä Köyhä isä. Robert Kiyosaki.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiyosakin kirja Rikas isä, köyhä isä - tie taloudelliseen menestykseen on tällä hetkellä lainassa Kokkolan kaupunginkirjastosta. Kannuksen kaupunginkirjaston kirja on saatavissa maksuttomana seutulainana.

Voitte varata kirjan käymällä missä tahansa Anders-kirjastossa (https://anders.verkkokirjasto.fi/web/arena/kirjastot) tai puhelimitse 040 8065124.