Löytyykö Kerstin Johanssonin elämästä mitään tietoa? Ruotsiksi löytyy, mutta suomeksi en löytännyt itse Kerstin Johansonin elämänkertaa.

Kysytty

Löytyykö Kerstin Johanssonin elämästä mitään tietoa? Ruotsiksi löytyy, mutta suomeksi en löytännyt itse Kerstin Johansonin elämänkertaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Kerstin Johanssonista ei tunnu löytyvän tietoja suomen kielellä, vaikka hänen kirjansa "Näkymätön Elina" olikin paljon esillä mm. kirjan pohjalta tehdyn elokuvan ansiosta.