Löytyykö kappale Little child : (Daddy dear) Wayne Shanklin itaian kielellä laulettuna?

Kysytty

Hei! Löytyykö kappale Little child : (Daddy dear) Wayne Shanklin itaian kielellä laulettuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei ainakaan helpolla tuollaista versiota löytynyt, vaikka on toki mahdollista ja luultavaakin, että joku on sen Italiassakin levyttänyt. Nettihakuja varten pitäisi vaan tietää, millä nimellä laulu Italiassa ehkä tunnetaan (meillä nimeksi on tullut "Isä ja lapsi", mitä ei välttämättä alkuperäisestä otsikosta arvaisi). Yritin itse erilaisilla bambino/bambina-yhdistelmillä, mutta ei löytynyt. Ainakaan nimellä "Piccolo bambino" ei käännöstä näköjään ole tehty.

Heikki Poroila