Löytyykö Kalevala kirjallisuudesta tekstiä esim. hauen suolen suolukka pirun pitkä perä

Kysytty

Löytyykö Kalevala kirjallisuudesta tekstiä esim. hauen suolen suolukka pirun pitkä perä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa tutustua Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran ylläpitämään Avoin Kalevala -sivustoon. Siellä on mm. hakutoiminto, jolla voit hakea Kalevalan tekstistä haluamillasi sanoilla.