Löytyykö jostain Pohjalainen sanomalehti 31.7.2003. Haluaisin poimia sieltä muutaman artikkelin ja tulostaa omalla koneellani.

Kysytty

Löytyykö jostain Pohjalainen sanomalehti 31.7.2003. Haluaisin poimia sieltä muutaman artikkelin ja tulostaa omalla koneellani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paperilehti tuolta päivältä löytyy Vaasan kaupunginkirjaston pääkirjaston uutisalueelta. Verkkolehteä ei kirjastossa voi käyttää, koska Pohjalainen kieltää käyttöehdoissaan verkkolehden kirjastokäytön.