Löytyykö jostain nuotteja Kurt Weillin kappaleeseen Yukali?

Kysytty

Löytyykö jostain nuotteja Kurt Weillin kappaleeseen Yukali?

Vastaus

Vastattu

Kurt Weillin kappaleeseen Youkali löytyy nuotti mm. seuraavista nuoteista, jotka löytyvät useammasta kirjastostosta Suomessa:

- Kurt Weill songs. volume 2: a centennial anthology (Löytyy mm. Helmet-kirjastojen kokoelmista)

- The unknown Kurt Weill : A collection of 14 songs : (1900-1950) (Löytyy useammasta Suomen kirjastosta)