Löytyykö jostain nuotit Irwin Goodmanin kappaleeseen Tumma Virta?

Kysytty

Hei!Löytyykö jostain nuotit Irwin Goodmanin kappaleeseen Tumma Virta?

Vastaus

Vastattu

Tumma Virta kappaleen on säveltänyt Kassu Halonen. Kappale löytyy nuottikirjasta Kassu Halonen: Profile. vol. 1.  (1998). Kyseinen nuottikirja on Loimaalla saatavana Hirvikosken kirjastossa.