Löytyykö jostain Klamydian/Jannika B:n Pyyntö-kappaleen nuotteja pianolle?

Kysytty

Löytyykö jostain Klamydian/Jannika B:n Pyyntö-kappaleen nuotteja pianolle?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Klamydialta ei ole julkaistu yhtään nuottikirjaa. Yleisistä kirjastoista löytyy ainoastaan kitaranuotit/tabulatuurinuotit kappaleeseen Pienen pojan unelmaa. Tämä on nuottikokoelmassa: Kitararock. Suomirock.

Jannika B. ei ole myöskään julkaissut yhtään omaa nuottikirjaa, mutta hänen kappaleitaan löytyy seuraavasti nuottikokoelmista. Näissä nuotinnokset ovat yleensä varsin yksinkertaisia.

- Aamun takana (Pop tänään vol 9.)

- Itseni Herra (Suomipop naiset)

- Seuraavaan elämään (Suomipop naiset ja Bändibiisejä)

- Jääkausi (Hits 2014)

- En luovu susta koskaan (Hits 2018)

- Skumppalaulu (Pop tänään vol 6.)

- Siva (Pop tänään vol 4.)

- Riisu kokonaan (Pop tänään vol 7.)