Löytyykö jostain kenties dvd:llä italialaista tv-sarjaa Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä, mutta italian kielen taitoni ei ole…

Kysytty

Löytyykö jostain kenties dvd:llä italialaista tv-sarjaa Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa)? Olen yrittänyt etsiä ja etsiä, mutta italian kielen taitoni ei ole oikein riittävä ymmärtämään löytämiäni internet-sivustoja. Minulle riittää, jos saisin sarjan edes italiaksi ilman tekstitystä. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjan ohjaajan nettisivulta
http://www.cinziathtorrini.com/italiano/content/view/6/32/
löytyy tieto, että (italialaista) dvd:tä voi tilata seuraavalta taholta:
Ufficio Collezionisti Mondadori
collez@mondadori.it
Tel. +39 02 92 73 53 53
(Mondadori on suuri italialainen kustannusyhtiö.)

Kyseistä dvd:tä voi tiedustella myös seuraavista helsinkiläisistä elokuva-alan liikkeistä:
Filmifriikki (Hämeentie 48, puh. 09-750 243)
Pieni Leffakauppa (Aleksis Kiven katu 10, puh. 09-726 0050)

11 ääntä

Kommentit

Koska tulis taas ihana elisa sarja mä rakastan nii tätä sarjaa ja toivon että tulee dvd boksina kaikki suomi tekstein??