Löytyykö jostain esim. Lahdesta, Helsingistä tai Kouvolasta Spes patriae julkaisu josta selviäisi Kouvolan alueen ja Lahden alueen ylioppilaat vuosilta 1980…

Kysytty

Löytyykö jostain esim. Lahdesta, Helsingistä tai Kouvolasta Spes patriae julkaisu josta selviäisi Kouvolan alueen ja Lahden alueen ylioppilaat vuosilta 1980-1985 ?

Vastaus

Vastattu

Lahden pääkirjaston kokoelmissa on Spes patriae vuodet 1983-1985.

Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy Spes patriae  vuodet 1980-1982.