Löytyykö Helsingin historiasta kirjoja aiheet: -perustaminen -ennen pommituksia -pommitukset -pommitusten jälkeen

Kysytty

Löytyykö Helsingin historiasta kirjoja
aiheet:
-perustaminen
-ennen pommituksia
-pommitukset
-pommitusten jälkeen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohessa nimeketiedot parista kirjasta, jotka käsittelevät Helsingin historiaa ja II maailmansodan aikaisia ilmapommituksia. Saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun aineistotietokanta Plussasta (www.libplussa.fi). Voit myös itse tehdä haun Plussaan käyttämällä hakulausekkeena esimerkiksi "helsinki ja historia".

HELSINKI JA HISTORIA
Klinge, Matti
Helsinki, Itämeren tytär--lyhyt historia / Matti Klinge, Laura Kolbe
Otava, Helsingissä, 1999, 158 s., kuv., kartt., 19 cm, nid.

Mäkelä, Jukka L.
Helsinki liekeissä / Jukka L. Mäkelä
WSOY, Porvoo, 1994, 2. p., 234, [1] s., kuv., 21 cm, sid.