Löytyykö Four Cats -yhtyeen esittämiin kappaleisiin neliäänisiä nuotteja? Esim. Suuret setelit, Liisa, Painu pois Jack?

Kysytty

Moi! Löytyykö Four Cats -yhtyeen esittämiin kappaleisiin neliäänisiä nuotteja? Esim. Suuret setelit, Liisa, Painu pois Jack?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Four Catsin esittämistä kappaleista ei ole julkaistu nuottikokoelmaa. Suomen äänitearkisto listaa 107 Four Catsin levyttämää sävellystä. Näistä valtaosasta löytyy nuotinnoksia eri kokoelmista, mutta useimmat ovat sovituksia sooloäänelle ja säestyssoittimelle.

Joitakin sovituksia löytyy kuorolle, jotka voisivat soveltua. "Painu pois Jackista" löytyy englanniksi ja ruotsiksi kuorosovitus naisäänille teoksessa Dam kören (Warner, 2002). Sekakuorosovituksia on ainakin "Joulupukin maasta" teoksessa Jouluna 1 (Sulasol, 2014) ja "Kuuraparta" teoksessa Joulun aikaan: 150 joululaulua sekakuorolle (Warner/Sulasol, 1998)