Löytyykö Espoon kirjastoista "Linux Journal" -lehteä ? Nyt kun sitä hakee löytyy vain linkki itse lehden www-sivulle(, josta lehteä ei voi lukea). Kiitos.

Kysytty

Hei, löytyykö Espoon kirjastoista "Linux Journal" -lehteä ? Nyt kun sitä hakee löytyy vain linkki itse lehden www-sivulle(, josta lehteä ei voi lukea).

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linux Journal on tullut ainakin HelMet-kirjastoihin painettuna mutta nykyään lehti ilmestyy e-lehtenä. Vanhoja lehtinumeroita en löytänyt enää varastolehtiluettelostakaan. Linux Journal ei sisälly pääkaupunkiseudun kirjastoissa tarjolla olevaan verkkolehtiin.