Löytyykö Ehnrothin kirja "Kenraalin testamentti" ruotsinkielisenä? Jos, niin mistä saisin sen nopeimmin? Asun Inkoossa ja käytän kirjastoa myös Kirkkonummella.

Kysytty

Löytyykö Ehnrothin kirja "Kenraalin testamentti" ruotsinkielisenä? Jos, niin mistä saisin sen nopeimmin? Asun Inkoossa ja käytän kirjastoa myös Kirkkonummella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Adolf Ehrnroothin Kenraalin testamentti on ilmestynyt ruotsiksi nimellä Generalens testamente (Södeström, 1994). Sijainniltaan sopivien kirjastojen kokoelmatietokantoja pääset selaamaan Internet-osoitteesta http://mainio.kirjastot.fi/listaa_kaikki.asp. Inkoon ja Kirkkonummen pääkirjastoissa kirjaa näyttäisi olevan, Inkoossa vastaamishetkellä jopa paikalla.