Löytyykö Bruce Springsteen Born to Run biisistä bassonuotit?

Kysytty

Hei,
Löytyykö Bruce Springsteen Born to Run biisistä bassonuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Painettua bassonuottia kappaleesta ei näytä löytyvän kirjastojen kokoelmista.

Maksullisesta sivustosta tomplay.com näyttää löytyvän eri tasoisia bassosovituksia kappaleesta. Linkki.

YouTubesta löytyy harrastajan tekemä coverversio, jossa näkyy myös nuotinnos basso-osuudesta. Linkki.