Löytyykö Arthur Honeggerin "Le cris du monde" -oratorion librettoa (René Bizet'n teksti) mistään englanniksi käännettynä? CD-vihkosessa se on ranskaksi ja…

Kysytty

Löytyykö Arthur Honeggerin "Le cris du monde" -oratorion librettoa (René Bizet'n teksti) mistään englanniksi käännettynä? CD-vihkosessa se on ranskaksi ja saksaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

näyttäisi siltä, että Suomen kirjastoissa librettoa ei ole saatavana englanninkielisenä. Englanniksi libreton on kääntänyt Edward Agate ja painettuna se löytyy ainakin nuottina Cris du Monde/Der Welten Schrei/The Cries of the World. Poeme de Rene Bizet / English version by Edward Agate (tämä linkki British Libraryn kokoelmaan).

Arthur Honeggerin tuotannosta http://arthur-honegger.net-15.fr/en/lyrical-music/