Löytykö mistään CD Merikartta, J-Sarja Vesijärvi-Päijänne, 2004 vuoden versio?

Kysytty

Löytykö mistään CD Merikartta, J-Sarja Vesijärvi-Päijänne, 2004 vuoden versio?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa ei ole kyseistä merikarttaa. Se voidaan kuitenkin halutessasi kaukolainata, esim. Tampereen kaupunginkirjastosta se löytyy. Voit tulla kirjastoon tekemään kaukopalvelupyynnön ja tämän jälkeen voimme tilata merikartan käyttöösi.