Löytyisikö valtiovarainvaliokunnan mietintöä verotuksen jälkikäteisestä muuttamisesta ja josta on jo säädetty uusi verotusmenettelylaki, jossa jälkiverotus on…

Kysytty

Löytyisikö valtiovarainvaliokunnan mietintöä verotuksen jälkikäteisestä muuttamisesta ja josta on jo säädetty uusi verotusmenettelylaki, jossa jälkiverotus on poistunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee valtiovarainvaliokunnan mietintö VaVM 22/2005vp, johon liittyy hallituksen esitys HE 91/2005.

Mietintö on verkossa ja löytyy eduskunnan sivuilta www.eduskunta.fi seuraavasti

Asiat ja asiakirjat
- Asioiden valiokuntakäsittely
-- Mietinnön/Lausunnon tunnus: vavm 22/2005