Löytyisikö tietoa, onko John Godfrey Saxen runo 'The Blind Men and the Elephant' käännetty suomeksi? Kiitos!

Kysytty

Hei,

löytyisikö tietoa, onko John Godfrey Saxen runo 'The Blind Men and the Elephant' käännetty suomeksi? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt vastausta kysymykseesi, en edes muilta Suomen kollegoilta kysymällä.