Löytyisikö tietoa 1980-luvulla valmistetusta Handy-nimisestä mehujäästä? Mehujää oli nimensä mukaisesti käden muotoinen. Se oli punainen, vadelmanmakuinen…

Kysytty

Hei! Löytyisikö tietoa 1980-luvulla valmistetusta Handy-nimisestä mehujäästä? Mehujää oli nimensä mukaisesti käden muotoinen. Se oli punainen, vadelmanmakuinen herkku. En ole löytänyt mistään mitään tietoa tuotteesta. Kiinnostaisi saada tietää esim. valmistaja ja aika, jolloin tuotetta tehtiin. Erityisesti kaipaan kuvaa mehujäästä, mutten ole sitä mistään googlaamalla löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

etsinnöistämme huolimatta emme ole löytäneet tietoja Handy-mehujäästä. Sen sijaan löysimme ruotsalaisen

GB Glace jäätelöfirman kuvastoista 1984-1985 Finger-mehujään, joka on punainen ja käden muotoinen, jossa on etusormi pystyssä.

Olisiko mahdollista, että tätä mehujäätä olisi myyty myös Suomessa Handy-nimellä?

Tässä on linkki kuvastoihin, joista löytyy Finger-mehujää:

http://www.gb.se/dela-gladjen/nostalgi/nostalgi-1980/

Ystävällisin terveisin:

Kati ja Virpi