Löytyisikö teiltä kirjaa, joka käsittelisi asiakaspalveluenglantia?

Kysytty

Löytyisikö teiltä kirjaa, joka käsittelisi asiakaspalveluenglantia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleiseen asiakaspalveluun liittyvää englanninkielen oppikirjaa ei Oulun kaupunginkirjastosta löydy. Kaukolainaksi voi saada videon At your service : palveluenglantia / ohjaaja: Marja Jaakola ; toimittaja: Sirkka Hautamäki, 2002. Ohjelmasarja on suunniteltu ammatilliseen peruskoulutukseen, asiakaspalvelutehtäviin valmistautuville, mutta sopii myös kaikille palvelualoilla toimiville, joilla on pohjana peruskoulun verran englannin kielen taitoja. Oulun kaupunginkirjaston verkkokirjastosta www.ouka.fi/kirjasto/intro voi hakea asiasanoilla ”liike-elämä” ”englannin kieli” kaupalliseen alaan liittyvää aineistoa. Näin löytyy esim. Lönnrot, Ildiko : Business first : basics for business communication, joka sisältää myös markkinoinnin ja asiakaspalvelun englantia. Lisäksi on muutamia puhelinpalveluun suunnattuja englannin kielen oppikirjoja, esim. Naterop, B. Jean : Telephoning in English.