Löytyisikö tätä kautta vinkkiä kirjasta jota luin 1970-85 välisenä aikana. Kirja kertoi villihevosorin näkökulmasta lauman ja orin elämästä. mielestäni…

Kysytty

Löytyisikö tätä kautta vinkkiä kirjasta jota luin 1970-85 välisenä aikana.
Kirja kertoi villihevosorin näkökulmasta lauman ja orin elämästä. mielestäni kirjassa ei ollut ihmistä päähenkilönä.

Vastaus

Vastattu

Kirja on australialaisen Elyne Mitchellin Thowra, hopeaharja. Se on ilmestynyt suomeksi v. 1982, englanninkielinen alkuteos jo 1958. Englanniksi on tullut useita jatko-osia, mutta näitä ei ole suomennettu.