Löytyisikö tälle runolle tekijä. En tiedä mitään kirjoittajasta, vain tämä teksti: Kun päättyyy maallinen matkani, kun musiikki vaimenee ja valot sammuvat. Älä…

Kysytty

Löytyisikö tälle runolle tekijä. En tiedä mitään kirjoittajasta, vain tämä teksti: Kun päättyyy maallinen matkani, kun musiikki vaimenee ja valot sammuvat. Älä valjuihin multihin mua hautaa maan matojen ruoaksi. Vaan syvälle meren syliin korallivuoteelle pääni paina. Jossa kukkivat meren kukat, sylin kymmenen syvyydessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä tälle runolle ei ole löytynyt tekijää. Laitoin kysymyksen eteenpäin, mutta en ole saanut tähän mennessä vastauksia. Jos runolle löytyy tekijä, niin ilmoittelen siitä myöhemmin.

Olisiko lukijoiden joukossa joku, joka tunnistaa runon ja tietää tekijän?