Löytyisikö suosituksia fantasiakirjasarjasta? Viime aikoina olen lukenut ja pitänyt seuraavista sarjoista Sarah J. Maas Valtakunta -sarja Sarah J. Maas Throne…

Kysytty

Löytyisikö suosituksia fantasiakirjasarjasta? Viime aikoina olen lukenut ja pitänyt seuraavista sarjoista

Sarah J. Maas Valtakunta -sarja
Sarah J. Maas Throne of Glass - sarja
George R.R. Martinin Valtaistuinpeli - sarja
Stephanie Garber Caraval ja jatko-osat
Stephanie Garber Olipa kerran särkynyt sydän ja Onnettoman lopun balladi

Vastaus

Vastattu

Tässä suosituksia fantasiakirjasarjoista aiemmin lukemasi perusteella:

Holly Black: Julma prinssi (Ilman väki -sarja, muita osia ei vielä suomennettu)

V. E. Schwab: Magian syvempi sävy (Magian syvempi sävy -sarja)

Leigh Bardugo: Varjo ja riipus (Grishaversumi -sarja)

Leigh Bardugo: Korppien kehä (Paluu Grishaversumiin -sarja)

Brandon Sanderson: Viimeinen valtakunta (Usvasyntyinen -sarja)

Robin Hobb: Salamurhaajan oppipoika (Näkijän taru -sarja)

Victoria Aveyard: Punainen kuningatar (Hopea -sarja)

Sarah J. Maasilta löytyy lisäksi vielä enemmän urbaania fantasiaa edustava Crescent City -sarja (ensimmäinen osa Maan ja veren huone), ja lisäksi kannattaa ehkä pitää mielessä myöhemmin tänä vuonna ilmestyvä Rebecca Yarrosin Siivenisku. Toivottavasti löydät mieleistäsi luettavaa!