Löytyisikö nuottia Vysotskij lauluihin "Vainaja,Niskuroivat hevoset ja Lyyrinen laulu"

Kysytty

löytyisikö nuottia Vysotskij lauluihin "Vainaja,Niskuroivat hevoset ja Lyyrinen laulu"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävitkin jo täällä musiikkiosastolla. Kappaleisiin Niskuroivat hevoset ja Lyyrinen laulu löytyi jo nuotit meiltä. Kappaleeseen Vainaja ei löydy nuotteja Tampereen kirjastosta. Nuotti Vladimir Vysotskij Vargjakten: 48 sånger i tolkning av Castren och Ola Palmaer löytyy Helmet tietokannasta ja kuten puhuimme voit kaukolainata sen esim. kotikirjastosi kautta.