Löytyisikö nuottia normaalia tai helponnettua. Säveltäjä Grieg (Edvard) Hääpäivä Troldhaugenilla?

Kysytty

Löytyisikö nuottia normaalia tai helponnettua. Säveltäjä Grieg (Edvard) Hääpäivä Troldhaugenilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin seuraavat nuottikirjat, joissa on tämä kappale:
Grieg, Edvard: "Masterpieces for solo piano : 23 works"(Nuotti löytyy ainakin Töölön ja Itäkeskuksen kirjastoista)
Grieg, Edvard: "Grieg : His greatest piano solos" (Viikin kirjasto)
"Dearly beloved:A treasury of wedding music processionals, recessionals, vocal solos, ceremonial and recital music" (Kirjasto 10 ja Itäkeskuksen kirjasto)
Näissä kaikissa nuoteissa kappaleen nimi on "Lyriske stykker, op. 65. NRO 6, Bryllupsdag på Troldhaugen".