Löytyisikö nuottia Jamppa Tuomisen esittämään kappaleeseen "Portti Pohjoiseen"? Säveltäjä Reijo Määttä, Sanoitus Richard Palm.

Kysytty

Löytyisikö nuottia Jamppa Tuomisen esittämään kappaleeseen "Portti Pohjoiseen"? Säveltäjä Reijo Määttä, Sanoitus Richard Palm.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Valitettavasti kyseiseen lauluun ei löydy nuottia Suomen yleisistä kirjastoista. Tarkistin myös yliopistojen kirjastot ja valitettavasti sieltäkään kyseistä nuottia ei löytynyt.

Oma veikkaukseni on, että kyseistä nuottia ei ole ollenkaan julkaistu kaupallisena versiona.