Löytyisikö mistään nuotteja Reijo Lumisalmen tekemään kappaleeseen "Muistoja vain"?

Kysytty

Löytyisikö mistään nuotteja Reijo Lumisalmen tekemään kappaleeseen "Muistoja vain"?

Vastaus

Vastattu

Sävellyksestä löytyy nuotinnos teoksessa Reijo Kallio (Musiikki Fazer, 1985): sanat, melodia, kosketinsoitinsäestys ja kitaran soinnut.

Nuottikirjaa ei näytä olevan OUTI-kirjastojen kokoelmissa, mutta sitä löytyy muilta Suomen kirjastoalueilta. Siitä voi tehdä kaukolainapyynnön.