Löytyisikö mistään nuotteja Pave Maijasen kappaleesta "Joki ja meri"?

Kysytty

Löytyisikö mistään nuotteja Pave Maijasen kappaleesta "Joki ja meri"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Pave Maijasen kappaleeseen "Joki ja meri"(joka on tehty nimimerkillä "Paavonen Maija"), ei valitettavasti ole nuotinnosta saatavana. Äänitteenä ko. kappale löytyy Lappeenrannan maakuntakirjastosta cd-levyltä Maijanen, Pave: Lähtisitkö: 28 suosituinta.

Ystävällisin terveisin

Helena Aflecht
musiikkiosastonjohtaja
Lappeenrannan maakuntakirjasto
Pl 237, Valtakatu 47
53100 Lappeenranta
puh. 05-6162350
helena.aflecht@lappeenranta.fi