Löytyisikö mistään kirjastosta seuraavaa teosta: HASLAM, N. (2007). Introduction to personality and intelligence. Thousand Oaks, CA: Sage. (e-kirja) tai HASLAM…

Kysytty

Hei,

Löytyisikö mistään kirjastosta seuraavaa teosta:
HASLAM, N. (2007). Introduction to personality and intelligence. Thousand Oaks, CA: Sage. (e-kirja) tai HASLAM, N., SMILLIE, L. & SONG, J. (2017). An Introduction to Personality, Individual Differences and Intelligence. Sage Publications Ltd.

Vastaus

Vastattu

Finna-tietokannan mukaan kirjasta näyttää olevan toivomasi painos Helka-kirjastossa. Itä-Suomen yliopiston kirjastossa ja Kokkolan kaupunginkirjastossa on  lainattavissa kirjan uudempi laitos. Jos tarvitset kirjan, menee omaan kirjastoosi ja tee kirjasta kaunolainapyyntö.

Finna : https://www.finna.fi/Search/Results?dfApplied=1&lookfor=Introduction+to+personality+and+intelligence+haslam&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat_ext_str_mv%3A%221%2FBook%2FBook%2F%22