Löytyisikö lastenkirjaa, joka käsittelisi tilannetta jossa aikuinen, johon pitäisi voida luottaa, on toiminut väärin lasta kohtaan. Toiset lapset ovat nähneet…

Kysytty

Löytyisikö lastenkirjaa, joka käsittelisi tilannetta jossa aikuinen, johon pitäisi voida luottaa, on toiminut väärin lasta kohtaan. Toiset lapset ovat nähneet sen, ja miettivät miten aikuinen on näin toiminut, mistä löytää luotettava aikuinen jolta pyytää apua, voiko lapsi olla oikeassa ja aikuinen väärässä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdollisesti seuraavat kuvakirjat voisi sopia:

Pirjo Arvola: Houkuttaja häiritsee Lammasmaata

Pirjo Arvola: Osmo-nalle ja isän erehdys

Noora Alanen: Miirun isä on vankilassa