Löytyisikö kirjastosta Eija Sinikan levyttämän `Kanssasi sun` kappaleen nuottia.

Kysytty

Löytyisikö kirjastosta Eija Sinikan levyttämän `Kanssasi sun` kappaleen nuottia.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kyllä löytyy.

Vaski- verkkokirjaston kautta voit etsiä Suuri toivelaulukirja- sarjan numeron 22 josta tämä kyseinen kappale löytyy. Voit tehdä siihen varauksen verkossa tai mikäli haluat ottaa vain kopion etkä lainata teosta onnistuu se kirjastossa kirjastokortillesi ladatun saldon avulla. Saldoa voit ladata esim. pääkirjaston vastaanotossa. Kortillasi on alkusaldona yksi euro. Kanssasi sun mahtuu esim. yhdelle A3- kokoiselle paperille.

T: Petri Kipinä/Turun pääkirjasto, musiikkiosasto