Löytyisikö kirjallisuutta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä? Tarkoituksena olisi löytää kirja, joka lähestyy sairautta eri näkökulmista ja toisi helpotusta…

Kysytty

Löytyisikö kirjallisuutta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä? Tarkoituksena olisi löytää kirja, joka lähestyy sairautta eri näkökulmista ja toisi helpotusta juuri diagnoosin saaneelle henkilölle. Myös toivoa antavat, optimistisuutta käsittelevät kirjat kiinnostavat. Entä löytyisikö samankaltaisia teoksia koskien sosiaalisten tilanteiden pelkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa linkissä on kirjallisuutta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Skaksisuuntainen%20mielialah…