Löytyisikö kirjaa tilkuista tehdyn sängyn päiväpeiton valmistuksesta?

Kysytty

Löytyisikö kirjaa, jossa neuvotaan ja annetaan vinkkejä tilkuista tehdyn sängyn päiväpeiton valmistuksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilkkutöistä löytyy paljon kirjoja. Pelkästään tilkkupeitteistä löytyy muutama suomenkielinen kirja.

Tilkkuja: upeimmat tilkkupeitot (2007)

Tilkkupeitteitä perheen pienimmille (2006)

Tilkkutöistä yleensä löytyy Vaski-tietokannasta paljon teoksia, joista voi selaamalla löytää lisää tilkkupeitteitä

https://vaski.finna.fi/Search/Results?sort=main_date_str+desc%2Cid+asc&…