Löytyisikö Kallion kirjastosta englanninkielisiä romaaneja äänitteinä ja sama teksti luettavaksi, siis sopivia kielen opiskeluun?

Kysytty

Löytyisikö Kallion kirjastosta englanninkielisiä romaaneja äänitteinä ja sama teksti luettavaksi, siis sopivia kielen opiskeluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellaisia englanninkielisiä äänikirjapaketteja missä on myös luettu kirja mukana ei kovin paljon Helmet-aineistotietokannasta löydy, Kallion kirjastosta niitä löytyy vain kaksi: Jane Austenin Pride and Prejudice ja George Orwellin Animal Farm.

Mutta saman asian tietysti ajaa myös se, että lainaa jonkin englanninkielisen romaanin ja siitä tehdyn äänikirjaversion erikseen. Tervetuloa tutustumaan Kallion kirjaston kokoelmiin! Ja mikäli juuri meidän kokoelmastamme ei löydy tarkoituksiisi sopivaa aineistoa, niin aina on olemassa myös varaamismahdollisuus toisista Helmet-kirjastoista.