Löytyisikö jostain tietoa Mustan kissan tangon vuonna 1971 levyttäneistä Jaana ja Tiina Tynellistä? Internetissä heistä on vain harvoja mainintoja.

Kysytty

Löytyisikö jostain tietoa Mustan kissan tangon vuonna 1971 levyttäneistä Jaana ja Tiina Tynellistä? Internetissä heistä on vain harvoja mainintoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tietoja ei tuntunut löytyvän selvittelystä huolimatta. Tietokannoistakaan ei löytynyt muita osumia kuin Tynellien levytykset.

Facebookissa on Tiina Tynell -niminen henkilö, jonka profiili löytyy osoitteesta https://fi-fi.facebook.com/tiina.tynell. Kenties hän voisi olla tuo samainen laulaja? Häneltä voisi ainakin asiaa tiedustella, joskin se vaatii Facebookiin kirjautumista.

17 ääntä

Kommentit

Olisiko Seija Simolalla tietoa? Hänen kanssaan tytöt ovat ainakin levyttäneet. Jonkin nettikeskustelun mukaan toinen tytöistä olisi kuollut onnettomuudessa ja toinen kotonaan 70-luvun lopulla.