Löytyikö jostakin julkaisusta Seija Simolan esittämän laulun Yksi rakkauden yö nuotti. Alkuperäinen laulu on muistaakseni italialaista alkuperää nimeltään Una…

Kysytty

Löytyikö jostakin julkaisusta Seija Simolan esittämän laulun Yksi rakkauden yö nuotti. Alkuperäinen laulu on muistaakseni italialaista alkuperää nimeltään Una notte cosi.

Vastaus

Vastattu

Kappale löytyy joiltakin äänitteiltä, mutta nuottia siihen ei valitettavasti löytynyt.