Löysin tälläisiä hyönteisiä parvekkeelta miettien ovatko lutikoita? Ovat hyvin vikkeliä ja tykkäävät olla päivällä kasvien läheisyydessä.

Kysytty

Hei. Löysin tälläisiä hyönteisiä parvekkeelta miettien ovatko lutikoita? Ovat hyvin vikkeliä ja tykkäävät olla päivällä kasvien läheisyydessä.

Vastaus

Vastattu

Lutikan peräpää on leveämpi ja pyöreämpi, joten löytämäsi hyönteiset eivät varmaankaan ole lutikoita.