Löysin netistä pinterestistä lapsen jouluboleron valmistusohjeet- kuva- mutta hukkasin sen enkä löydä mistään. Siinä on punaisia joulupukkeja "friisinä", eli…

Kysytty

löysin netistä pinterestistä
lapsen jouluboleron valmistusohjeet- kuva- mutta
hukkasin sen enkä löydä mistään.
Siinä on punaisia joulupukkeja
"friisinä", eli vierivieressä, värit punainen, valkoinen parta ja ihonväriset kasvot. tarvitsen vain kirjoneulekaavion mistä näkee pukkien neulonta kirjoneuleena.

Vastaus

Vastattu

Etsin Pinterestistä tällaista jouluboleroa, mutta en löytänyt. Sen sijaan löysin kyllä lasten jouluneuleita, joissa on erityylisiä pukkifiguureja friisimallisena kaarrokkeena.

Tässä muutamia esimerkkejä niistä sekä kirjoneulekaavioita:

Merry Santas / DROPS Children 41-1 - Modelli di maglia gratuiti di DROPS Design (pinterest.com)

Baby & Toddler Sweaters & Cardigans (pinterest.com)

MODELLI CON FERRI CIRCOLARI – La Maglia di Marica (pinterest.com)

Merry Santas / DROPS Children 41-1 - Ilmaiset neuleohje DROPS Designilta (garnstudio.com)

Узор "Дед Мороз" (pinterest.com)

Pin page (pinterest.com)