Löysin Helmetistä alla olevan kirjan, mutta se ei näytä olevan varattavissa. Onko se edes lainattavissa tai paikan päällä luettavissa? The Alpine 4000m Peaks…

Kysytty

Hei

Löysin Helmetistä alla olevan kirjan, mutta se ei näytä olevan varattavissa. Onko se edes lainattavissa tai paikan päällä luettavissa?

The Alpine 4000m Peaks by the Classic Routes
http://www.helmet.fi/record=b1260399~S9*fin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on ollut Pasilan kirjaston kokoelmissa. Se on ollut järjestelmän ainoa kappale ja se on poistettu kokoelmasta keväällä. Kirjat näkyvät rekisterissä poistovuoden loppuun saakka.