Löysimme pihahuutokaupasta kaksi taulua, jotka on signeerattu H EKlund (sukunimen alussa isot kirjaimet). Kyseessä maisemataulut, ehkä 40-50 luvulta? Mistä…

Kysytty

Löysimme pihahuutokaupasta kaksi taulua, jotka on signeerattu H EKlund (sukunimen alussa isot kirjaimet). Kyseessä maisemataulut, ehkä 40-50 luvulta? Mistä saisi tietoa taiteilijasta?

Vastaus

Vastattu

H. Eklundia ei löytynyt kuvataiteilijamatrikkelista. Siellä ovat vain Annu, Jari ja Gustaf Eklund. Linkki matrikkeliin

Myöskään Wikipedia ei löytänyt H. Eklundia. Linkki Wikipediaan

Taulujen taiteilijoista kannattaa varmaan kysellä esim. suuremmista huutokaupoista esim. Linkki Bukowskis. Niistä monilla on ilmainen arviointipalvelu.