Liikuntatuntien numero kiinnostaa. Miten se annetaan? Mitä vaaditaan. (Katselin vanhoja todistuksia ja numeroni oli aina 7. Olin innokas, aina mukana ja reipas…

Kysytty

Liikuntatuntien numero kiinnostaa. Miten se annetaan? Mitä vaaditaan. (Katselin vanhoja todistuksia ja numeroni oli aina 7. Olin innokas, aina mukana ja reipas koululainen. Mutta olin myös lihava. Ehkä 7 tuli ulkomuodon vuoksi...)

Vastaus

Vastattu

Jos liikuntatunneista on jo hieman aikaa, voi arvioinnin perusteita olla hankala selvittää. Osassa arvioinneista fyysinen ulkomuoto on saattanut vaikuttaa.

Nykyiset opetushallituksen ohjeet kyllä löytyvät.

Ysin oppilas mm.: Työskentelee itsenäisesti ja vastuullisesti, yhdistelee ja kokeilee oma-aloitteisesti, on innokas ja positiivinen... Liikunnan päättöarviointi

2 ääntä

Kommentit

"Läskifobiaa"... Opettajat, lääkärit, työnantajat. Ulkonäön ei pitäisi merkitä, mutta kyllä se merkitsee tänäkin päivänä.