Laulu hukassa.. Menee jokseenkin näin: tunturin polkua kun kuljettiin sanat rakkauden siellä vannottiin. Tekijästä ei tietoa.

Kysytty

Laulu hukassa.. Menee jokseenkin näin: tunturin polkua kun kuljettiin sanat rakkauden siellä vannottiin. Tekijästä ei tietoa.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tuota laulua ei löytynyt. Tästä Violan hakutuloksesta näet samantyyppisiä kappaleita siltä varalta, että tuo etsimäsi olisi niiden joukossa.

Tunnistaisiko joku lukijamme laulun?