Latasin E-Kirjaston, lainasin äänikirjan - "Äänikirjaa ei voida avata". Mikä neuvoksi?

Kysytty

Latasin E-Kirjaston, lainasin äänikirjan - "Äänikirjaa ei voida avata".
Mikä neuvoksi

Vastaus

Vastattu

Useimmiten lainausongelmiin auttaa, kun kirjautuu ulos palvelusta ja takaisin sisään. Alla muita yleisluontoisia vinkkejä vastaaviin ongelmiin:

  • tyhjennä sovelluksen data
  • tyhjennä selaimen välimuisti ja data
  • käynnistä laite uudelleen
  • asenna sovellus uudestaan
  • varmista, että sovellus ja puhelimen käyttöjärjestelmä on päivitetty ajan tasalle

Toivottavasti näistä vinkeistä on apua ja tilanne korjaantuisi! Jos ongelma ei ratkea tai toistuu, asiasta voi laittaa vielä palautetta suoraan sovelluksen kautta: asetukset > anna palautetta. E-kirjaston sivustolla https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto/sovelluksen-uusimmat-ominaisuudet kerrotaan ajankohtaisista haasteista ja kehityskohteista, ja tältä sivustolta löytyy vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto/e-kirjaston-usein-kysytyt-kysymykset.

0 ääntä

Kommentit

Mikä on sovelluksen data?