Lastukirjastoissa kun varaa teoksen lahden kirjasto autoon niin miten se tulee oikeaan autoon? Itsellä pitäisi tulla eepokseen mutta mietin että kun ei voinut…

Kysytty

Lastukirjastoissa kun varaa teoksen lahden kirjasto autoon niin miten se tulee oikeaan autoon? Itsellä pitäisi tulla eepokseen mutta mietin että kun ei voinut valita kumpi auto että meneeköhän se sittenkin pegasokseen.....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaukset laitetaan asiakkaan osoitteen ja postinumeron perusteella oikeaksi oletettuun autoon noudettaviksi.

Varausta tehdessä ei tosiaan voi valita noutopaikaksi tiettyä autoa tai pysäkkiä.
Vaihtoehtona on vain Lahden kirjastoautot.
Jos teillä on vakiopysäkki, asiakastietoihinne voidaan kirjata tieto käyttämästänne autosta ja pysäkistä.

Voitte ilmoittaa mahdollisen vakiopysäkkinne
- suoraan kirjastoautossa
- sähköpostilla   kirjastoautot@lahti.fi
- puh. 044 / 4163522    (tämä työhuoneen numero, josta parhaiten tavoittaa virkailijan aamupäivällä)