Lastenkirja, jossa hokema -ruutua raitaa kaikki käyttää, ruudut on hienoja, hyvältä näyttää. Kirjan ja kirjailijan nimet Kiitos.

Kysytty

Lastenkirja, jossa hokema
-ruutua raitaa kaikki käyttää,
ruudut on hienoja,
hyvältä näyttää.
Kirjan ja kirjailijan nimet Kiitos.
Lapsilleni luin aikoinaan, nyt haluaisin saman hauskan kokemuksen lapsenlapselleni.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Ulf Löfgrenin kuvakirja Albin ja merkillinen sateenvarjo (Otava, 1977).