Lasten kirja-arvostelut ovat mukava palsta. Tähdellä merkityt ovat pakollisia tietoja? Pitääkö sähköpostiosoite olla, jotta arvostelu julkaistaan? Miten kauan…

Kysytty

Lasten kirja-arvostelut ovat mukava palsta.
Tähdellä merkityt ovat pakollisia tietoja?
Pitääkö sähköpostiosoite olla, jotta arvostelu julkaistaan?
Miten kauan kestää, jotta arvostelu näkyy sivuilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapsi ei tarvitse sähköpostiosoitetta.
Mutta jos hän sellaisen omistaa ja sen lomakkeeseen laittaa, toimitus lähettää hänelle tiedon arvostelun julkaisusta. Ja kiittää samalla arvostelusta.
Arvostelut pyritään julkaisemaan mahdollisimman nopeasti, jo saman päivän aikana. Loma-aikoina tästä saatetaan joutua tinkimään.
Tällä hetkellä (valitettavasti) arvostelijan on "pakko valita" edes yksi tähti kirjalle.