Lasse Hakulinen ( Veikko Hakulisen poika ) on kirjoittanut kirjan, joka kuvaa mm. Laatokan kalastusta. Löytyisikö edellä kuvatuilla tiedoilla. Jos löytyy…

Kysytty

Lasse Hakulinen ( Veikko Hakulisen poika ) on kirjoittanut kirjan, joka kuvaa mm. Laatokan kalastusta.
Löytyisikö edellä kuvatuilla tiedoilla.
Jos löytyy varaisin kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatte varmaan kirjaa Hakulinen, Lassi: Laatokan sini. Kirjan kaikki kappaleet ovat tällä hetkellä lainassa mutta teen siitä teille varauksen. Noudatteko teoksen Inkeroisista vai pääkirjastosta mielummin?